Luna "Laban" Haygren

Hej och välkommen till bloggen! Här kommer ni få hänga med på mitt sso liv och få lära känna mig och mina vänner<3 Hoppas ni stannar! :D

Godnatt, skola i morgon

Kategori: Allmänt

Godnatt alla...
 
Skola imorgon och har jag saknat de? Nej!!!!!
Gillar ni skolan?
 
Problemet är att jag sov till halv 1 idag så är inte trött...
Hoppas att ni vaknade tidigt! Gillar ni att gå upp tidigt på morgonen?

Men har gott upp 05:00 några gånger med mamma på lovet...
Så i morgon upp och hoppa klockan 05:30 och skypa med Manuela Goldlund och göra mig klar:)
Så ja, mer på hästarna kommer imorgon... Hoppas att det inte blir allt för jobbigt med massor av inlägg...
 
Sov gott<3
 
(Sonya Goldnest har inte varit så jätte snäll mot mig och Manuela... Hon har hackat mig och ljugit för mig och Manuela... Kan inte lita på henne... Hon har också hackat bloggen, lite spår finns kvar men inga stora hacknigar på bloggen finns kvar som tur är)
 
Hoppas ni sover gott och drömmer fina drömmar<3
 
Kram Luna
 
 
Kommentera inlägget här: