Luna "Laban" Haygren

Hej och välkommen till bloggen! Här kommer ni få hänga med på mitt sso liv och få lära känna mig och mina vänner<3 Hoppas ni stannar! :D

Nät

Kategori: Air Star

Att mista en vän..... Kap 1

Hej! Jag heter Luna och jag är 35 år gammal.... Nu ska jag berätta en sak.
Allting började för 20 år sedan på min 15 års dag.... Mamma gav mig en present som jag aldrig skulle glömma.... Mamma och pappa gav mig en häst! En Isladshäst, hennes man fladdrade när jag tarvade med henne.

Men när jag haft henne i inte mycket mer en ett år så blev hon sjuk, väldigt sjuk.... Hon fick en sjukdom.... Veterinärerna sa till mig "Förvända dig inte för mycket Luna".... Jag var så rädd att hon skulle dö så jag inte kunde få fram ett ord varje gång veterinären ringde till mig.... En dag fick jag ett samtal som jag inte kunde klara av att få.... Min underbara häst Snow mitt hjärta mitt liv.... De hade upptäckt att sjukdomen var värre en vad jag och dem trodde.... Jg kunde inte förstå att min bästa vän snart kanske kommer dö..... Jag gick i timmar runt och runt i mitt rum och väntade på ett samtal och en dag fick jag samtalet som jag väntat på......

Missa inte nästa del!

 
Kommentera inlägget här: