Luna "Laban" Haygren

Hej och välkommen till bloggen! Här kommer ni få hänga med på mitt sso liv och få lära känna mig och mina vänner<3 Hoppas ni stannar! :D

Moon

Kategori:

Så... Kommit en bit på fixandet men en lång bit kvar cx Men aja<3
 
Har kommit runt 10 hästar till mitt stall men en av dem är den här pållen<3
Han heter Moon och är en islandshäst <3 Värdens sötaste:D Vad gör ni i dag då?:) Följ Manuelas instagram vet ja Manuelagoldlund_official<3
 
Dessa underbara vänner som är bäst i hela vida värden...
 
Men jag vill också säga att Delfina Snowhome och Sonya Goldnest:)
 
Uppdaterar innan jag lägger mig:)
 
Med vänlig hälsning Quinn 

KOMMENTARER:

  • Delfina Snowhome säger:
    2016-01-09 | 19:26:29

    :D Du är bäst Luna <3

    Svar: Tack vännen:)
    Luna

  • Delfina Snowhome säger:
    2016-01-09 | 19:29:41
    Bloggadress: http://www.delfinasnowhome.blogg.com

    Du är BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! <3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3

    Svar: Tack:)
    Luna

Kommentera inlägget här: