Luna "Laban" Haygren

Hej och välkommen till bloggen! Här kommer ni få hänga med på mitt sso liv och få lära känna mig och mina vänner<3 Hoppas ni stannar! :D

Godgomrgon!

Kategori: Allmänt

Godmorgon på er<3 Hoppas ni sovit gott och drömt fina drömmar:) Ni har väll inte glömt att spana in Manuelas nya blogg! (Manuelagoldlund.blogg.se)
 
Mer hästar kommer efter detta inlägg, hoppas det är (ok).
Är klar nu men ska bara äta något inan skolan börjar:) 
 
Här kommer en frågestund!
 
1. Hur många hästar har du?
  61 hästar
2. Vad heter du irl?
   Säger hälst inte vad jag heter
3. Har du något syskon?
    Ja, en bror
 
Hinner inte med mer nu men kommer mer när jag komit hem...
 
Hihi
 
Kram Luna<3
 
 

KOMMENTARER:

  • manuela goldlund säger:
    2016-01-11 | 17:24:34
    Bloggadress: http://blogg.se

    vrf svarar du inte på skype

    Svar: Var inte hemma
    Luna

Kommentera inlägget här: