Luna "Laban" Haygren

Hej och välkommen till bloggen! Här kommer ni få hänga med på mitt sso liv och få lära känna mig och mina vänner<3 Hoppas ni stannar! :D

Hej hej:)

Kategori: Allmänt

Hej på er. Vad har ni gort i dag? Jag har bara fickat med den här bilden och skapat med Tindra:) Sen har jag ätit och badat lite efter som det var kok hätt i dag:) Men ja:D Hoppas ni fått mycket sol på sig i dag och att ni är det så bra det bara går att ha. Sedan så pratade jag och tindra lite med Ellie Norhfall från Sneaky Dragon. Så jag har hafft en rätt bara dag både i spelet och i värkigheten:) Jag ville också säg förlåt att jag varit lite oaktiv de senaste dagarna. Denna bliden fickade jag i dag och är riktit stolt över den faksit:) (inte för att skryta) 
 
Nu kommer en jobbig sak som hände mig den 8 agusti 2015. Jag vill att ni är uppmärksmma när ni ska parkera i ett P-hus!
 
Alting började med att jag skulle på halmstad festivalen. Jag parkerade högst upp i ett parkerings hus. Det stod med värdes mista bokstäver att övervåningen stänger vid 10:00. Vi kom 10 min efter:( Så typist. Jag kände hur en oro väkste inom mig. Min bror fick klättra på ett träd upp och hämta nycklarna. En kompis fick komma hem med blien nästa dag och vi fick ta tåget hem. Men nu är allt löst som tur.
 
Kram och sov gott<3
 
Kommentera inlägget här: