Luna "Laban" Haygren

Hej och välkommen till bloggen! Här kommer ni få hänga med på mitt sso liv och få lära känna mig och mina vänner<3 Hoppas ni stannar! :D

Star Stable

Kategori: Allmänt

Hej! Idag har jag varit i skolan. Och dagarna ser som vanligt ut. Tråkiga. Men efter en lång och tråkig dag så ringde jag till min bästis. Vi började prata 14.00 och har pratat till runt 21.00. I alla fall så bytte jag namn till Isla_Mousebell på min instagram. Men efter som det kontos star rider tar slut på Torsdag ville jag tillbaka till Luna! Idag så beslöt jag och Manuela att under påsklovet ska hon "Jag har redan hittat 89/89 stjärnor" hitta alla stjärnor och vi ska upptäcka alla platser tillsammans med mina bästa plats ledatre som i själv värket är mig själv. Jag har haft en bra dag om man räknar bort dom fem timmarna i skolan! 
 
                                                             Till Manuela Goldlund
Den 14 sepmtember 2015 såg jag dig för första gången... Det finns en person som jag aldrig kommer gilla men tack vara henne möte jag dig <3 Mitt liv förendrades. Star Stable blev ett roligt spel. Hade precis tänkt lägga ner spelet, men tack vare dig stanade jag! Du är så himla underbar. Det var 6 månader sedan jag mötte dig. Ett helt halvår sedan! och älskar dig lika mycket sedan första gången jag möte dig! Du nonde mitt hjärta! Kommer alltid finnas för dig min vän!
                                                                           ! I Love you !
 
 
 
 
Glöm inte att besöka "Manuelagoldlu.blogg.se"
 
 

KOMMENTARER:

  • Manuela Goldlund säger:
    2016-03-22 | 19:58:10
    Bloggadress: http://Blogg.se

    Du är sååå himla underbar och bäst kommer aldrig överge dig

    Svar: Älskar dig ( Som vän) <3
    Luna

Kommentera inlägget här: