Luna "Laban" Haygren

Hej och välkommen till bloggen! Här kommer ni få hänga med på mitt sso liv och få lära känna mig och mina vänner<3 Hoppas ni stannar! :D

Godmorgon:)

Kategori: Allmänt

Hej och godmorgon på er, hoppas ni får en bra lördag på mycket godis och läsk, hehe. Själv ska jag bara levla som det brukar vara:/ Jag och min ponny. I går köpte jag min första ponny på mitt server 2 konto:) Och sedan har jag ett konto på server 3, men det har hänt en konstig sak, jag har öppnat Dinodalen före GÅRD, har inte öppnat GÅRD en ens, jätte konstit tycker jag, jag gör alla uppdrag och sådant:( Men jag ska säg att det inte gör mig så mycket för jag är aldrig i GÅRD förutom när jag levlar där:) Om ni vill hittta mig så finns jag på server 3 med namnet Sally Pinkrock, server 2- Quinn Riverlee, och sist men inte minst på server 1 heter jag, Luna Haygren som bloggen heter:) jag har väldigt bråtom så kommer inte hinna skriva så mycket just nu. Men aa, eller nej vi skriver lite till. Jag har fått några frågor i spelet så jag tängte att jag kunde svara på det här, kommer skriva frågan och sedan svaret:) Kommer bara svara på frågor som rör Star Stable:)
 
1- Har du någon yt kanal?
 
Svar på fråga 1- Nja, jag har en men jag har inte lack ut någonting än:) Den heter Luna Haygren.
 
2- Vilken är din favorit häst?
 
Svar på fråga 2- Jag måste nog välja Draken (Darkdiamond)
 
3- Hur många hästar har du?
 
Svar på fråga 3- Jag har 17 hästar, 5 i level 15 bara, är så lat:D
 
4- Vad heter du på ig?
 
Svar på fråga 4- Jag heter LUNAHAYGREN på ig:)
 
5- Vart har du hemstall?
 
Svar på fråga 5- Jag har hemstall på vingården som det heter på Star Stable:)
 
6- Är det någon du tycker om lite mer en de andra av dinna sso vänner?
 
Svar på fråga 6- Då väljer jag.... Delfina Snowhome.
 
Så, det kommer mer frågor från andra och ni har frågor så kommentera bara:)
 
Ha det bra så länge<3
 
Kram<3
 
 
Kommentera inlägget här: