Luna "Laban" Haygren

Hej och välkommen till bloggen! Här kommer ni få hänga med på mitt sso liv och få lära känna mig och mina vänner<3 Hoppas ni stannar! :D

Tumen upp för ridningen i dag:D

Kategori: Allmänt

Hej på er alla läsare. Hoppträningen gick bra, jag och Quinn (Inte hennes irl namn) red båda två på Musse:D Sedan blev de det som jag gillar alldra mest.... att galoppera BARBAKA xD Det var jätte kul...
I går tävlade min kompis i både hoppning och täräng, har inte fått svar ännu hur det gick men hon är en grym ryttare, hennes sso (star stable online) konto heter Sally Pinkrock <3
 
Vet att detta är en sen bloggning... Hade helt glömt bort, men när jag precis skulle stänga ner datorn så kom jag på det:D I dag kom Quinn tvåa på sitt favorit championat (ponnychampionat)...
 
Hon är bara 11 men det ser ut som om hon ridit i 100 år:D
 
HEJA SALLY OCH RÅLLAN<3<3<3
 
Ha en bra kväll<3
 
Puss och Kram<3
Kommentera inlägget här: