Luna "Laban" Haygren

Hej och välkommen till bloggen! Här kommer ni få hänga med på mitt sso liv och få lära känna mig och mina vänner<3 Hoppas ni stannar! :D

Hej

Kategori: Allmänt

Hej, aktiv har jag inte varit. Men mycket har hänt och mycket händer. På söndag eller i morgon ska vi få hem en shäffer tik❤️ Hon heter Doris (Hihihi). Jag har även köpt enu en ny häst. Denna gången blev det den svarta starthästformade hästen i Fort Pinta. Nu ligger jag och lysanar på musik✨ Tack för ni har tålamod. Det nya området Epona har ju öppnat och jag har 10 XP kvar så på onsdag😌 Tiden går så fort. Man hinner knappt med allt. För någon vecka sedan slutade min kompis med Star Stable Online. Ville bara sluta med spelet:( Men jag har mina vänner, som vill att jag ska vara kvar. För dem gör jag allt, för dem
och klubben❤️ Tack hörni❣ Vissa av er förstår att livet har mycket. En blogg kan med tiden ta mycket tid. Ska snart lägga upp min första vidio på yt. En sak till, ville säga att jag och andra vill inte få höra att vi är T.ex Star Stable freck. Det ni måste förstå är att folk kan såras.
Nu måste jag sova❤️ Sov gott så hörs vi i morgon❤️
Puss

KOMMENTARER:

  • Cita säger:
    2015-12-06 | 00:42:40

    Underbar hund du får dessutom polishund hon kommer älska dig mer än allt!!
    Lycka till med nya hästarna:)/C

    Svar: Tack sötis <3
    Luna Haygren

Kommentera inlägget här: