Luna "Laban" Haygren

Hej och välkommen till bloggen! Här kommer ni få hänga med på mitt sso liv och få lära känna mig och mina vänner<3 Hoppas ni stannar! :D

Några hästar till:)

Kategori: Allmänt

Då fortseter vi med hästarna!
 
Nu på tur är lovestar:)
 
Ras: Jordviks ponny
 
Ålder: 5
 
Inrikning: Ponny-galopp
 
Denna söta ponny som är min lilla och busigaste ponny och alltid på bra humör och snäll och go mot alla. Förutum i hagen när hon busar med syran då kan det bli mycket sparkar och slag:)
 
Nu tar vi wildstar som är min andra häst som jag haft långt över 3 år! (ej starthäst)    PÅ HÄSTÖN
 
Ras: jordviks varmblod
 
Ålder: 18 
 
inriking: HAR INGEN
 
Denna fina men gamla häst är en av mina älskvärda hästar som har hjärtat på rätt ställe<3 Han bråkar alldrig och är snäll mot alla och han finns alltid där när man behöver honom och inga faror är för svåra inga berg för höga och inga riter för långa för han<3 Du ska veta min fina häst att jag kommer alltid älska dig<3 FOR EVER MY BOY<3 <3
 
Nu tar vi Wildstars FV som heter midnightstar! (starthäst) PÅ HÄSTÖN
 
Ras: Jordviks varmblod
 
Ålder: 16
 
Inrikning: Dressyr
 
Den finna häst tycker om långa riter och när om hon ser en frisser (kingen) Darkis eller någon anan frisser så går hon gärna fram och hällsar:)
 
Mer hästar kommer måste titta på alla namn och 15 hästar så svårt att komma i håg alla namn:)
 
 
Kommentera inlägget här: