Luna "Laban" Haygren

Hej och välkommen till bloggen! Här kommer ni få hänga med på mitt sso liv och få lära känna mig och mina vänner<3 Hoppas ni stannar! :D

Min hästar

Kategori: Allmänt

Efter som jag inte har lärt mig så mycket en så tängte jag berätta litte här i stället om mina hästar<3
 
Vi börjar med drem (dremdimond) Jag vet inte var jag ska börja! Ja denna häst skaftade jag för 3 år 3 veckor och 1 dag sedan och resan vi haft har varit helt otrolig och jag och hon kommer alltid ha ett spesielt band<3 
 
Ras: Anadalusier
 
Kön: sto
 
Ålder: 5 år
 
Drem är snäll i alla hanterning kan rida i grupp eller själv och är värd att älska det kan jag lova<3 Hon har bara sparkats en gång och det var som föl i hagen när hon lekte med en kommpis:) Hon är samarbets villing och stanar på derekten om man vill. Hon är en aktiv stor tjej kan man säga:) Men hon gillar inte när man springer i stallet för hon gillar att ha orning och reda om kring sig:)
 
Nu går vi över till darkis (darkdiomnd) 
 
Ras: Friser!
 
Kön: hingst 
 
Ålder: 10
 
inrikning: Hoppning och fälttävlan
 
Denna ståtlinga och vackra hingst är min favorit häst som alltid är lojal snäll och är hjärtat på rätt ställe (ett hjärta av guld) Han är lydig och kan typ aldrig en bitas efter en morot eller jag inte för han har ju aldrig bråkat så länge jag kan minas<3 Han kommer altid vara min favorit och jag kommer altid älska honom mest<3 Han är inte rädd för någonting!
Nu över till moon (moongirl) denna fina och knasiga hästen som i bland kan bråka:)
 
Ras: okänd
 
Kön: Sto
 
Ålder: 8 år
 
Inrikning: Hoppning
 
Mer hästar kommer senarne<3
 
Kommentera inlägget här: