Luna "Laban" Haygren

Hej och välkommen till bloggen! Här kommer ni få hänga med på mitt sso liv och få lära känna mig och mina vänner<3 Hoppas ni stannar! :D

Hej

Kategori: Allmänt

Hej! Förlåt att jag varit så okativ ett tag men det har hänt mycket i sommar i förgår såldes min ena hund och för 5 dagar sen så köpte jag en ny häst på sso. Det är en appaloosa som ser ut som en zebra. Jag döppte häste till Darkshadow och jag älskar redan den hästen<3 Det kommer komma in ett foto på bloggen på några hästar har 6 i stallet och kommer vissa några eller hur många in vill se. Hämtade hem min dator nys så har inga blider tyvärr :/ Men söt är hen tycker jag<3 Jag kan också säga att jag skaffat yt och min första vidio liger uppladad men privat för jag väntar på att min kompis kommer hem från sin semester så ni vet. Ha en bra morgon så hörs vi sen:) Hej då<3

KOMMENTARER:

  • Sally säger:
    2015-07-28 | 11:06:47

    Älskar din blogg

    Svar: Tack så mycket<3
    Luna Haygren

  • Calle säger:
    2015-07-31 | 12:51:10

    Din blogg är bäst ever😍

    Svar: Hehe tack Calle<3
    Luna Haygren

Kommentera inlägget här: