Luna "Laban" Haygren

Hej och välkommen till bloggen! Här kommer ni få hänga med på mitt sso liv och få lära känna mig och mina vänner<3 Hoppas ni stannar! :D

Godmorgon<3

Kategori: Allmänt

Hej och godmorgon eller snarare förmidag:)) I dag har jag bara levelat och levlat så nu ska jag och haldla lite mat:D Sen får jag se vad jag hittar på för någonting men en sak är säker och det är att det inte blir mer levling i dag:/ Och föresten har jag inga lopp kvar nu:D Ska och ta hand om min lilla häst som inte är så lite men aja. I alla fall så hoppas jag att ni har det bra<3 Hoppas det inte är för varmt bara:) Här är det typ 22 grader men i morgon kommer det vara 27 så vi får se om det är sant eller falst:) Jag vet att min blogg ser ut som i början men försöker lösa det så gott jag kan. 
 
Puss och kram så hörs vi senare i dag<3
 

KOMMENTARER:

  • Emelie Silverhaven säger:
    2015-08-07 | 02:05:22

    Din blogg e bäst luna😍

  • Tindra Eveningbell säger:
    2015-08-13 | 21:40:02
    Bloggadress: http://tindraeveningbell.bloggplatsen.se

    WOW!! SÅ VACKER! <3

    Svar: Tack så mycket<3
    Luna Haygren

  • Sally Pingkrock säger:
    2015-09-06 | 02:23:44

    Din blogg.....jag har inga ord för hur bra den är❤️

    Svar: Tack, så snäll du är<3
    Luna Haygren

Kommentera inlägget här: