Luna "Laban" Haygren

Hej och välkommen till bloggen! Här kommer ni få hänga med på mitt sso liv och få lära känna mig och mina vänner<3 Hoppas ni stannar! :D

Sorry igen....

Kategori: Allmänt

 
 
 

 
Hehe, så ja... Jag vet att jag har haft lite uppehåll ett tag men det är hänt en del saker också.... Hur som helst har många på spelet undrat om jag inte skulle lägga ut en bild på hästen jag rider... Och här är 2 finna bilder på honom... Dessutom har jag sålt min hud som såg ut så här och de bilderna tror jag hamnade någon stans över texten;) Ville också säga att Sneaky Hawks har återskapats som Spring Hawks, kommentera här nerdanför om du skulle kunna tänka dig och gå med... Jag är med i den bara så ni vet;) Har också fått 2 nya hästar till mitt fina stall, och bilderna på dem hamnar nog också högst upp:D Hade bara en bild på Dragonking som han heter och det är den svarta där uppe, sedan köpte jag den bruna med vit mann och en vit bläs<3 Ha en underbart mysig kväll alla....
 
 
Puss och Kram<3
Kommentera inlägget här: