Luna "Laban" Haygren

Hej och välkommen till bloggen! Här kommer ni få hänga med på mitt sso liv och få lära känna mig och mina vänner<3 Hoppas ni stannar! :D

.......

Kategori: Allmänt

Hej, jag vet att jag inte är så aktiv men, men.... Hoppas att ni har det bra.
 
Jag älskar min nya häst:D Han blev i level 15 i torsdags... Han blev min tävlings häst och han har verkligen visat vad han går för... Snart är alla priser i våra händer:D
Hur som helst, ni vet ju att jag förr hade 17 hästar.... och nu har jag 20!!!! Yeey xD
 
Jag vet inte vad jag ska skriva, det som jag undrar över är om någon av er där ute har sso och vill gå med i (Spring Hawks) vi söker medlemmar och min roll i klubben är (Klubbledare), klubben har inte så många medlemmar (vi tänger på vilka vi tar in i klubben).... Snälla hjälp oss, vi behöver det verkligen...
 
I dag har jag spenderat många timmar i Varberg xD  Nu väntar jag bara på imorgon, då jag ska ha en hoppträning på 30-50 på en barna:D Det ska bli jättekul:D Hoppning är min favorit gren igenom ridning:D
Hoppas att Musse är på hopphumör, det ska ni få se imorgon:o
 
Nu tittar jag på yt och äter lite godis, säg inget....
 
Ha en bra kväll<3
 
Puss och kram<3
 
Kommentera inlägget här: